Information & villkor
För fler förslag eller vid beställning, kontakta oss på ki.catering@nordrest.se
Om någon i sällskapet önskar specialkost, exempelvis glutenfritt, laktosfritt och/eller växtbaserat så ordnar
vi det. För utförlig information om allergener i vår meny, fråga oss.
Alla priser är inklusive återvinningsbart engångsmaterial samt exklusive moms.
Vi kan självklart stå till tjänst med porslin, glas och kringtjänster vid catering.
Kontakta oss för offert.
Allergikost
Har du frågor om allergener i vår mat, hör av dig till oss ki.catering@nordrest.se
I denna meny hittar du dom mest efterfrågade allergener men vi tillgodoser dom flesta allergier som ska anges i beställningen. Observera att vi inte har ett allergikök och kan aldrig garantera att det inte finns spår av samtliga allergener
i våra produkter.
Betalningsvillkor
Betalning sker med kort eller efter kreditupplysning mot faktura med betalningsvillkor 30 dagar netto. Dröjsmålsränta utgår vid försenad betalning.
Bokning
Bokning och beställning görs i första hand till ki.catering@nordrest.se
senast kl. 1400 dagen före leverans. Större Evenemang, 4 veckor i förväg.
Personal
Vi kan stå till tjänst med professionell serveringspersonal på plats hos er.
Minimidebitering 4 timmar. Personalen är olycksfallsförsäkrad.
Reklamation
Reklamation samt anmärkning på fakturan skall komma Högskolerestauranger tillhanda senast 30 dagar efter leverans.
Ändring och avbokning
Där inte Ramavtal reglerar ändring och avbokning så tillämpar vi branschorganisationen Visitas villkor för sällskapsarrangemang:
Om antalet deltagare minskar med mer än 10 % eller att det avbokas helt, senare än 2 dagar innan arrangemanget skall äga rum, skall beställaren, för minskningen av antalet deltagare därutöver, ersätta företaget (Högskolerestauranger) med 75 % av värdet på beställningen.
Se vidare www.visita.se. Vid större evenemang bifogas Högskolerestaurangers om-/avbokningsvillkor vid bekräftelsen av lagd beställning.